tisdag 24 januari 2012

Svarar på frågor och tror det kommer bli så som jag har skrivit.

Jag använder bloggen för att man måste på svenskan fast annars så nej jag använder inte bloggen.
Jag ska inte skriva med han ska använda data ist mycket änklare fast de suger när det du har skrivit försvinner.

Anledningen varför jag tycker att det är bättre o använda datorn istället för att skriva med handen: Data är mycket änklare och skriva med och man blir inte trött i handen så som man blir när man skriver med hand.
Och jag har inte andra funderingar.

Och när jag ska visa min presentaktion så tänker jag ha minnes lappar för att det är enkelt och bra för mig.

Och du kommer hitta allt i min blogg.För att när jag kommer interjuva folk så kommer jag skriva det på papper och kommer ren skriva det i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar