fredag 24 februari 2012

En novell. Uppdatering

En novell

Hej, jag är en vanlig person som alla fast efter de som hände så är jag inte samma person längre. Ni kanske undra va de va som hände?

Allt börja med att jag var med mina ”2 bästa” vänner. Den äldsta av oss typ ”Ledaren” tvingade mig och min andra kompis var på mig så ja kunde inte säga nej till de dom tvingade mig. Dom ville att jag skulle kasta en stor sten på busshållplatsens fönster ruta och ta sönder den.

Så jag gjorde det och den gick sönder. Och såklart sprang jag efter de men helt plötsligt så tog en gubbe mig och tog  ner mig. De var en civil polis…

Han tog mig till polisstationen och sedan kontaktade dom mina föräldrar jag var 16 år så jag var straff myndig. I polis stationen snackade dom med mig och mina föräldrar och fick betala böter 20 000Kronor.

Så efter det blev allt bra men inte som förr, den äckliga känslan jag fick när jag tog sönder rutan gick bort. Jag förlorade 2 av mina bästa vänner men de blev jag glad över på ett sätt eftersom om dom var bra vänner så skulle dom inte tvinga mig och göra något dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar