tisdag 15 november 2011

Hajar reflektion.

Andledningen jag tog hajar är för att jag är intreserat av hajar och det är min favorit havs djur som jag ville lära mig mer om för att det är kul.Mitt plan är att jag ska lära mig mycket om hajar och visa det till mina vänner. Jag har hittat massa fakta om hajar i wiki och kunde mycket redan och har frågat några kompisar om fakta jag har inte ändrat något.Jag är ganska nöjd över mitt arbete för att jag har lärt mig mycket om hajar och det jag är mindre nöjd över är att jag misslyckades med min prezi och kunde inte visa det till mina kompisar :(Jag kunde inte så mycket om hajar men nu kan jag mycket mer har lärt mig lite nya ord och har lärt mig vad prezi hur man bloggar och är NÖJD!Jag har inga nya ider men tror jag kommer jobba om valar nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar