måndag 14 november 2011

Reflektion av projekt 1

Mitt arbete.
Mitt arbete.Jag har jobbat bra tycker jag och jag är nöjd med hur jag har hjälpt mina kompisar och snackat med skolmästaren frågat rektorn om vi får göra fotbollsturneringen, lärt känna dom lite bättre och det var skoj!Och det var underbart och få jobba så här som vi gör ny med våra nya lärare Henrik för att våra förra svenska lärare var schyst men lät aldrig oss göra något speciellt t.ex bara öppna denna sidan läs genom det blablabla, Fast våra nya svenska lärare Henrik har gjort så vi har gjort många grejer som vi inte har gjort förut och det är grymt för att man tröttnar till slut om man gör samma sak hela tiden, Och jag blev riktigt nöjd över mitt arbete och har lärt mig mycket speciellt av .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar