måndag 14 november 2011

Part1

    Part 1 -Fotbolls turnering.
Jag och några vänner planera vad vi skulle jobba med till svenska projekten 1.
Vi kom aldrig på något speciellt men tillslut kom vi på en fotbolls turnering,
Jo vi gick runt och fråga Driss(vaktmästaren) han sa att det var en underbar ide!
Vi ska köra alla 7ora mot 7ora på hela skolan och laget som vinner får nått pris.
För att göra denna kula iden så måste vi kolla gympa salen när det är ledigt där så vi inte kommer in och bara stör när andra klasserna har lektion.
Lagen kommer bli 4tjejer och 4 killar och reseten avbytare.
Iden,varför gör vi detta?
Vi visste inte vad vi skulle göra i början men till slut kom vi på fotbolls turneringen.De är för att fotboll är mina vänner favorit sport så dom fråga mig om jag ville vara med för att visste ändå inte vad jag skulle göra och så kom jag in och hjälpte till.
Jag har inget mot fotbolls turneringen för att fotboll är inte min starka sida direkt fast det är ändå kul och köra fotboll med mina närmaste vänner  och kommer säkert bli underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar