tisdag 15 november 2011

reflektion part1-fotbolls tuneringen

Iden med detta var att vi skulle göra en fotbolls tunering och få folk som inte kan spela fotboll börja och spela fotboll.
Det var roligt och jobba med fotbolls tuneringen för att vi trodde inte att vi skulle få göra den fast vi lyckades rektorn och vakmästaren det var en grym ide men vi måste kolla när gympasalen är ledig så vi inte stör andra klasserna när dom har lektion.
Jag är ganska nöjd över att vi lyckades och det jag är mindre nöjd vet jag inte faktist för att det var de vi skulle göra och vi lyckades så jag är riktig nöjd.
Det jag har lärt mig hur man ska prata med vuxna nya ord för att jag har frågat mycket och har lärt mig hur man ska prata bra och det kunde jag inte förr.De som har med svenskan och göra att jag har lärt mig nya ord som sakt och kommer säkert få folk som inte gillar fotboll och börja gilla fotboll för att det är en kul sport som man måste testa!
Min andra iden som jag ska börja jobba med är kanske hajar för att det är in tresant tror kommer göra det med en kompis eller göra det ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar